Verzenden en retourneren

VERZENDEN

Wij streven er naar om bestellingen die voor 15.00 uur zijn besteld de volgende werkdag te leveren. Indien dit niet mogelijk leveren wij z.s.m. doch uiterlijk binnen 8 werkdagen met PostNL of DPD.
Indien de levering langer duurt wordt u hierover geïnformeerd.  

De verzendkosten voor brievenbuspost bedragen €2,95 en voor pakketpost €6,55. Boven €30,- betaalt u geen verzendkosten.

  • PostNL Chekcout
    Met postNL Checkout kunt u zelf aangeven wanneer uw bestelling geleverd zal worden. Bij uw bestelling kunt u aangeven wanneer u wilt dat uw pakket geleverd wordt. (vanaf 2 dagen na bestelling).  
  • Aflevering bij de buren
    Is de geadresseerde niet aanwezig? Dan biedt PostNL of DPD het pakket aan bij de buren. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren? Vermeld dan 'alléén huisadres' bij uw bestelling en PostNL of DPD levert het niet af bij de directe buren wanneer de geadresseerde niet thuis is.
  • Als afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, probeert PostNL of DPD het op een later tijdstip een tweede keer.
  • Afhalen op een Postkantoor
    Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kan de geadresseerde de zending binnen 3 werkdagen op het Postkantoor afhalen.

​Indien wij het artikel niet op voorraad hebben, kan dit gevolgen hebben voor de levertijd, in dit geval zullen wij hier met u contact over opnemen.

RETOURNEREN

Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u de bestelling zonder opgave van reden ontbinden. Dit kunt u doen door de bestelling binnen 14 dagen te retourneren of ons op de hoogte te stellen dat u de bestelling gaat retourneren. Indien u ons binnen 14 dagen informeert dat de bestelling retour komt, heeft u nogmaals 14 dagen om de bestelling te retourneren. 

Indien uw bestelling beschadigd wordt geretourneerd kunnen wij u hier kosten voor in rekening brengen. 

Bepaalde producten kunnen na het verbreken van de verpakkingszegel vanwege hygiënische redenen niet meer geretourneerd worden, het betreft hierbij de volgende producten:

- Cobber coolshawl
- No water Shampoo
- Shampoo cap
- Washandjes zonder water

Wanneer de bestelde producten uit bovenstaande categorieën nog niet zijn geopend en de verpakkingszegel niet is verbroken kunnen deze producten geretourneerd worden. 

​Voorafgaand aan uw retourzending vragen wij u ons hiervan per mail op de hoogte te stellen (info@bijzonderhandig.nl) De verzendkosten voor retour zijn voor rekening van de verzender.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval worden er voor terugbetaling geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. 

Retouradres:
Bijzonder Handig
Mon Plaisir 87
4879 AM Etten-Leur.

Wij maken de aankoopkosten (inclusief eventueel betaalde verzendkosten bij aanschaf) zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding aan u over.
Indien u gebruik wenst te maken van het modelformulier voor herroeping kunt u dat HIER downloaden.

GARANTIE

U heeft recht op de wettelijke garantie wat inhoud dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Op enkele producten bieden wij nog een fabrieksgarantie aan, in dit geval wordt dit per artikel duidelijk aangegeven op de betreffende artikelpagina. 
Wanneer er op een artikelpagina geen informatie wordt gegeven over fabrieksgarantie is enkel de wettelijke garantie van toepassing. 
De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. 

Indien het product niet voldoet aan de verwachtingen die u ervan had mogen verwachten (ook de levensduur) neem dan contact met ons op per mail:  info@bijzonderhandig.nl.

KLACHTEN/GESCHILLEN

Heeft u een klacht over uw aanschaf of onze service, dan vragen wij u deze per mail in te sturen naar: info@bijzonderhandig.nl.
Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen, u zult binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangen over uw klacht. 

Indien wij uw klacht of geschil niet op kunnen lossen of naar uw mening niet correct in behandeling hebben genomen dan wel hebben afgewerkt kunt u uw klacht/geschil indienen bij de Geschillencomissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). 

In geval van een klacht/geschil ook terecht kan bij het Europese online geschillenplatform (ODR).