Verzenden en retourneren

VERZENDEN

Wij streven er naar om bestellingen die voor 15.00 uur zijn besteld de volgende werkdag te leveren. Indien dit niet mogelijk leveren wij z.s.m. doch uiterlijk binnen 8 werkdagen met PostNL of DPD.
Indien de levering langer duurt wordt u hierover geïnformeerd.  

Wanneer wij een pakket per brievenbuspost verzenden zult u geen track&trace code ontvangen. 
Wanneer het pakketpost betreft ontvangt u track&trace code op het ingevulde e-mailadres.

De verzendkosten voor brievenbuspost bedragen €2,95 en voor pakketpost €6,55. Boven €30,- betaalt u geen verzendkosten voor leveringen binnen Nederland.

  • Servicepunt
    U kunt ervoor kiezen om uw bestelling (mits het pakketpost betreft) bij een afgiftepunt van PostNL of DPD te laten bezorgen.
    Wanner het brievenbuspost betreft is dit niet mogelijk, dan wordt het op het ingevulde factuur/verzendadres bezorgd. 
    Let op: omdat de verzending via een ander systeem verloopt dan waar de webshop op draait zal op de orderbevestiging uw eigen adres staan ingevuld en dus niet het servicepunt. Helaas is het niet mogelijk om het servicepunt op de orderbevestiging te noteren. 
  • Aflevering bij de buren
    Is de geadresseerde niet aanwezig? Dan biedt PostNL of DPD het pakket mogelijk bij de buren aan. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving op papier of per e-mail waarin staat op welk huisnummer/adres het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren? Vermeld dan 'alléén huisadres' bij uw bestelling en PostNL of DPD levert het niet af bij de directe buren wanneer de geadresseerde niet thuis is.
  • De bezorger van PostNL pf DPD zal minimaal een afleverpoging wagen, indien er bij levering niemand thuis blijkt en levering het niet gelukt is het pakket bij de buren te bezorgen zal het pakket bij een afhaalpunt worden afgegeven waar u het zelf op dient te halen. De transporteur laat niet altijd een fysiek bericht achter maar u wordt hierover per e-mail geïnformeerd.
  • Afhalen op een servicepunt
    Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kan de geadresseerde de zending binnen een aantal werkdagen op het afhaalpunt afhalen. Indien het pakket niet tijdig bij het afhaalpunt wordt opgehaald wordt deze automatisch naar ons geretourneerd. Dit beschouwen wij als een retourzending waarvoor we u een rekening voor retourzending zullen toesturen aangezien retourkosten voor eigen rekening zijn. 

​Indien wij het artikel niet op voorraad hebben, kan dit gevolgen hebben voor de levertijd, in dit geval zullen wij hier met u contact over opnemen.

RETOURNEREN

Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u de bestelling zonder opgave van reden ontbinden. Dit kunt u doen door de bestelling binnen 14 dagen te retourneren of ons op de hoogte te stellen dat u de bestelling gaat retourneren. Indien u ons binnen 14 dagen informeert dat de bestelling retour komt, heeft u nogmaals 14 dagen om de bestelling te retourneren. 

Indien uw bestelling beschadigd wordt geretourneerd kunnen wij u hier kosten voor in rekening brengen. 

Bepaalde producten kunnen na het verbreken van de verpakkingszegel vanwege hygiënische redenen niet meer geretourneerd worden, het betreft hierbij o.a. de volgende producten:

- "No water" Shampoo
- Shampoo cap
- Kussens
- Toiletverhogers
- Ondergoed.

Wanneer de bestelde producten uit bovenstaande categorieën nog niet zijn geopend en de verpakkingszegel niet is verbroken kunnen deze producten geretourneerd worden. 

​Voorafgaand aan uw retourzending vragen wij u ons hiervan per mail op de hoogte te stellen ([email protected]) De verzendkosten voor retour zijn voor rekening van de verzender.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval worden er voor terugbetaling geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. 

Retouradres:
Bijzonder Handig
Hagemuntweg 37
4879 NM Etten-Leur.

Wij maken de aankoopkosten (inclusief eventueel betaalde verzendkosten bij aanschaf) zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding aan u over.
Indien u gebruik wenst te maken van het modelformulier voor herroeping kunt u dat HIER downloaden.

GARANTIE

U heeft recht op de wettelijke garantie wat inhoud dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Op enkele producten bieden wij nog een fabrieksgarantie aan, in dit geval wordt dit per artikel duidelijk aangegeven op de betreffende artikelpagina. 
Wanneer er op een artikelpagina geen informatie wordt gegeven over fabrieksgarantie is enkel de wettelijke garantie van toepassing. 
De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. 

Indien het product niet voldoet aan de verwachtingen die u ervan had mogen verwachten (ook de levensduur) neem dan contact met ons op per mail:  [email protected]

KLACHTEN/GESCHILLEN

Heeft u een klacht over uw aanschaf of onze service, dan vragen wij u deze per mail in te sturen naar: [email protected]
Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen, u zult binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangen over uw klacht. 

Indien wij uw klacht of geschil niet op kunnen lossen of naar uw mening niet correct in behandeling hebben genomen dan wel hebben afgewerkt kunt u uw klacht/geschil indienen bij de Geschillencomissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). 

In geval van een klacht/geschil ook terecht kan bij het Europese online geschillenplatform (ODR). 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »